Wat moet ik doen indien een order niet compleet is?
Direct contact opnemen met onze klantenservice via chat, mail of telefoon.
Ik heb mijn order niet ontvangen, wat nu?
Direct contact opnemen met onze klantenservice via chat, mail of telefoon.
Kan ik goederen retourneren en hoe?
Dit kan via een aanvraagformulier.
Bij wie moet ik naam/adreswijzigingen doorgeven?
Dit kan u zelf aanpassen bij “mijn gebruikersgegevens”.
Ik weet mijn wachtwoord niet meer, wat nu?
Indien u ons een mail stuurt vanaf het mailadres behorende bij uw inloggegevens ontvangt u een nieuw tijdelijk wachtwoord
Waarom moet ik inloggen?
U kunt zonder inloggen de artikelen bekijken en ziet dan onze bruto prijzen. Indien u inlogt kunt u gebruik maken van uw debiteurenafspraken en kan u bij uw gebruikersgegevens. Zodra u een order op rekening wil opgeven dient u in te loggen.
Hoe kan ik me aanmelden voor de digitale nieuwsbrief?
Het aanmelden kan via de aanwezige link in de site.
Kunnen jullie ook machines keuren?
Ja, we kunnen hiervoor volledig zorg dragen. U kunt het invulformulier vinden onder keuringen. Uiteraard kan u ook rechtstreeks contact opnemen via chat, mail of telefoon
Keuren jullie ook ladders, trappen en steigers?
Ja, we kunnen hiervoor volledig zorg dragen. U kunt het invulformulier vinden onder keuringen. Uiteraard kan u ook rechtstreeks contact opnemen via chat, mail of telefoon.
Kan ik ook vertegenwoordigerbezoek krijgen?
Ja, we komen graag bij u langs en zijn bereikbaar via chat, mail en telefoon.
Hebben jullie een projectbureau?
Ja, we hebben een projectbureau voor Hang & sluitwerk. U kan deze benaderen via chat, mail of telefoon.
Kunnen jullie helpen bij een sluitplan?
Wij kunnen dit voor u opstellen, neemt u contact met ons op via chat, mail of telefoon.
Wat zijn de leveringsvoorwaarden?
Zie de bijgevoegde link naar Vertaz, brancheorganis
atie technische handel waarbij we zijn aangeslote
Kunnen jullie schaplabels printen?
Ja, wij kunnen samen met u een schappenplan uitwerken en voor de labels zorgen.
|